Středový motor BAFANG 8FUN 250W + nosičová baterie
Motory BAFANG / 8FUN MID DRIVE v kombinaci se značkovou nosičovou baterií - vynikají příznivou cenou a vysokou užitnou hodnotou a maximální mírou spolehlivosti. Středový motor 250W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou.
Přestavby klasických jízdních kol na elektrokola jsou mezi zákazníky velmi žádané. Provádíme přestavby na profesionální úrovni.
Ve firmě Elektrosport s.r.o. máte zajištěno zázemí velkoobchodní firmy.
S přestavbami kol na elektrokola máme dlouholeté zkušenosti a stovky úspěšných realizaci. Jako jedni z mála v ČR vyvíjíme vlastní technologie a software pro elekrosady. Cena přestavby je 1500,-
Zajímá Vás Přestavba kola na elektrokolo? Stačí nám zaslat poptávku na přestavbu elektrokola a my se Vám ozveme…
Technické informace / Realizace:tel: +420 722 721 507 | e-mail: obchod@elektrosport.cz
POZOR!! Tuto sadu můžete sice u některých prodejců sehnat i levněji, ale takovéto sady většinou obsahují neoriginální příslušenství – např. nabíječky, levnější kabely a konektory atd !!! ELEKTROSPORT DODÁVÁ POUZE ORIGINÁLNÍ DÍLY A PŘÍSLUŠENSTVÍ
Středový motor Bafang 8FUN je inovovaný systém pohonu, jehož hlavní díly jsou ověřeny mnohaletou praxí a tisíci spokojených zákazníků z celého světa.
Motory 8FUN MID DRIVE vynikají příznivou cenou a vysokou užitnou hodnotou a maximální mírou spolehlivosti. Středový motor 250W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový „jednotalíř“ s volnoběžkou a nové kliky.
Motor má v sobě integrovanou řídící elektroniku se senzorem a napojí se na něj už pouze akumulátor a skrze vodotěsné konektory ergonomické ovladače na řidítkách, brzdové páčky s odpojovači a velký displej s ovládacími tlačítky).
Při přestavbě kola na elektrokolo se středovým pohonem se vyjme středové složení – středová osa a místo ní se vloží elektromotor s převodníkem. Díky rozpřevodování síly středového motoru do zadních převodů dochází k efektivnímu využití síly středového motoru a tím pádem i delšímu dojezdu v porovnání se zadním, nebo předním motorem.
Výhody oproti motoru vpleteném v kole:
– rozložení hmotnosti = lepší jízdní vlastnosti
– využití přehazovačky pro motor, tedy možno volit rychlostně pomalý převod do síly a obráceně
– díky využití přehazovačky efektivnější chod a delší dojezd
– odpadá problém s obtížnější výměnou pláště u kola
– univerzální, lze použít prakticky na každém kole se standardním středem.
Technické parametry:
Motor: BLDC 250W/36V
Kroutící moment max.: 80nm podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 15A a cut off napětím 30,5V
PAS snímání pedálový senzor): integrovaný
Displej: C965 / 800S (možnost volby jiného displeje za příplatek)
Funkce displeje: aktuální rychlost, najeté km, volba režimu PAS, hodiny (C961), nastavení, podsvícení zap./vyp., průměrná rychlost (C965), teplota (C965), aktuální výkon (C965)
Přední talíř: 46 zubů
Ovladače: akcelerační páčka (možnost dokoupit jako volitelné příslušenství), brzdové páčky s odpojovači (propojeno přes vodotěsné konektory), ovladač s tlačítky
Příslušenství: propojovací kabeláž, senzor rychloměru + magnet, kryt talíře, držák motoru
Hmotnost: 4,2Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)
VOLITELNÉ DISPLEJE A PŘÍSLUŠENSTVÍ
BATERIE K ELEKTROSADĚ (volbu provedete vpravo nahoře):
Nosičová Alfa 11 – 11Ah - cena s touto baterií: 25 790,-
Nová generace nosičových baterií Alfa má hliníkové tělo zajišťující vysokou odolnost, odlehčený univerzální nosič a dokovací část z robustního plastu s prostorem na řídící jednotku. V jeho výbavě je také zadní červené světlo a odrazka.
Na základě poptávky od zákazníků, tak obchodních partnerů jsme zařadili tento typ baterií do nabídky elektrosad pro rok 2019 v kombinaci s oblíbenými středovými pohony. Jak již bylo zmíněno, tělo baterie je vyrobeno z hliníkové slitiny, což jí dodává dostatečnou odolnost, vyšší míru pasivního chlazení a nízkou hmotnost.
Využíváme výhradně značkových článků a pokročilé jednotky BMS. Součástí je zadní světlo, napájené tužkovými bateriemi. Baterie řady ALFA se vyrábějí v ČR a jsou postaveny na Atlas case. Zajištěn je bezproblémový servis a možnost následných repasí těchto baterií.
V neposlední řadě je třeba vyzdvihnout zadní odrazku a červené LED osvětlení, které se postará o Vaši dobrou viditelnost na kole jak ve dne tak i v noci.
Díky prostoru na řídící jednotku je tato baterie ideální jako náhrada pro sériově vyráběná kola, tak především pro sadu SINUS, kde lze do doku baterie šikovně schovat řídící jednotku.
PARAMETRY BATERIE:
Typ článků: Li-ion Samsung 18650-22P (alternativně: Sony, Sanyo, Panasonic, LG)
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 11 Ah (396Wh)
Hmotnost: 3,25 Kg
Nominální napětí: 36V
Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení: standardní nabíjení – 10 hod.
BMS: ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka
Standardní nabíjecí proud: 2A
Nominální vybíjecí proud: 20A
Max. vybíjecí proud: 40A (5s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.)
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky tlačítkem
Rozměry: 126x85x350mm
Nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)
Standardní nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)
Standardní nabíječka: 36V/2A plně automatická
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: nosič, plastový dok, šrouby, nabíječka 36V/2A, 2x klíč zámku, CZ návod
VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V ČR
Nosičová baterie ALFA 14 – 14,5Ah - cena s touto baterií: 27 990,-
Nová generace nosičových baterií Alfa má hliníkové tělo zajišťující vysokou odolnost, odlehčený univerzální nosič a dokovací část z robustního plastu s prostorem na řídící jednotku. V jeho výbavě je také zadní červené světlo a odrazka.
Na základě poptávky od zákazníků, tak obchodních partnerů jsme zařadili tento typ baterií do nabídky elektrosad pro rok 2019 v kombinaci s oblíbenými středovými pohony. Jak již bylo zmíněno, tělo baterie je vyrobeno z hliníkové slitiny, což jí dodává dostatečnou odolnost, vyšší míru pasivního chlazení a nízkou hmotnost.
Využíváme výhradně značkových článků a pokročilé jednotky BMS. Součástí je zadní světlo, napájené tužkovými bateriemi. Baterie řady ALFA se vyrábějí v ČR a jsou postaveny na Atlas case. Zajištěn je bezproblémový servis a možnost následných repasí těchto baterií.
V neposlední řadě je třeba vyzdvihnout zadní odrazku a červené LED osvětlení, které se postará o Vaši dobrou viditelnost na kole jak ve dne tak i v noci.
Díky prostoru na řídící jednotku je tato baterie ideální jako náhrada pro sériově vyráběná kola, tak především pro sadu SINUS, kde lze do doku baterie šikovně schovat řídící jednotku.
PARAMETRY BATERIE:
Typ článků: Li-ion značkové Samsung 18650-22P
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 14,5 Ah (522Wh)
Hmotnost: 3,25 Kg
Nominální napětí: 36V
Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení: standardní nabíjení – 10 hod.
BMS: ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka
Standardní nabíjecí proud: 2A
Nominální vybíjecí proud: 20A
Max. vybíjecí proud: 40A (5s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.)
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky tlačítkem
Rozměry: 126x85x350mm
Nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)
Standardní nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)
Standardní nabíječka: 36V/2A plně automatická
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: nosič, plastový dok, šrouby, nabíječka 36V/2A, 2x klíč zámku, CZ návod
VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V ČR
Nosičová baterie ALFA 17 – 17,5Ah - cena s touto baterií: 30 490,-
Nová generace nosičových baterií Alfa má hliníkové tělo zajišťující vysokou odolnost, odlehčený univerzální nosič a dokovací část z robustního plastu s prostorem na řídící jednotku. V jeho výbavě je také zadní červené světlo a odrazka.
Na základě poptávky od zákazníků, tak obchodních partnerů jsme zařadili tento typ baterií do nabídky elektrosad pro rok 2019 v kombinaci s oblíbenými středovými pohony. Jak již bylo zmíněno, tělo baterie je vyrobeno z hliníkové slitiny, což jí dodává dostatečnou odolnost, vyšší míru pasivního chlazení a nízkou hmotnost.
Využíváme výhradně značkových článků a pokročilé jednotky BMS. Součástí je zadní světlo, napájené tužkovými bateriemi. Baterie řady ALFA se vyrábějí v ČR a jsou postaveny na Atlas case. Zajištěn je bezproblémový servis a možnost následných repasí těchto baterií.
V neposlední řadě je třeba vyzdvihnout zadní odrazku a červené LED osvětlení, které se postará o Vaši dobrou viditelnost na kole jak ve dne tak i v noci.
Díky prostoru na řídící jednotku je tato baterie ideální jako náhrada pro sériově vyráběná kola, tak především pro sadu SINUS, kde lze do doku baterie šikovně schovat řídící jednotku.
PARAMETRY BATERIE:
Typ článků: Li-ion značkové LG 18650MJ1
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 17,5 Ah (603Wh)
Hmotnost: 3,75 Kg
Nominální napětí: 36V
Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení: standardní nabíjení – 10 hod.
BMS: ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka
Standardní nabíjecí proud: 2A
Nominální vybíjecí proud: 20A
Max. vybíjecí proud: 40A (5s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.)
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky tlačítkem
Rozměry: 126x85x350mm
Nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)
Standardní nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)
Standardní nabíječka: 36V/2A plně automatická
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: nosič, plastový dok, šrouby, nabíječka 36V/2A, 2x klíč zámku, CZ návod
VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V ČR
Nosičová baterie ALFA 21 – 21Ah - cena s touto baterií: 33 490,-
Nová generace nosičových baterií Alfa má hliníkové tělo zajišťující vysokou odolnost, odlehčený univerzální nosič a dokovací část z robustního plastu s prostorem na řídící jednotku. V jeho výbavě je také zadní červené světlo a odrazka.
Na základě poptávky od zákazníků, tak obchodních partnerů jsme zařadili tento typ baterií do nabídky elektrosad pro rok 2019 v kombinaci s oblíbenými středovými pohony. Jak již bylo zmíněno, tělo baterie je vyrobeno z hliníkové slitiny, což jí dodává dostatečnou odolnost, vyšší míru pasivního chlazení a nízkou hmotnost.
Využíváme výhradně značkových článků a pokročilé jednotky BMS. Součástí je zadní světlo, napájené tužkovými bateriemi. Baterie řady ALFA se vyrábějí v ČR a jsou postaveny na Atlas case. Zajištěn je bezproblémový servis a možnost následných repasí těchto baterií.
V neposlední řadě je třeba vyzdvihnout zadní odrazku a červené LED osvětlení, které se postará o Vaši dobrou viditelnost na kole jak ve dne tak i v noci.
Díky prostoru na řídící jednotku je tato baterie ideální jako náhrada pro sériově vyráběná kola, tak především pro sadu SINUS, kde lze do doku baterie šikovně schovat řídící jednotku.
PARAMETRY BATERIE:
Typ článků: Li-ion značkové LG 18650MJ1
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 21 Ah (756Wh)
Hmotnost: 3,75 Kg
Nominální napětí: 36V
Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení: standardní nabíjení – 10 hod.
BMS: ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka
Standardní nabíjecí proud: 2A
Nominální vybíjecí proud: 20A
Max. vybíjecí proud: 40A (5s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.)
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky tlačítkem
Rozměry: 126x85x350mm
Nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)
Standardní nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)
Standardní nabíječka: 36V/2A plně automatická
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: nosič, plastový dok, šrouby, nabíječka 36V/2A, 2x klíč zámku, CZ návod
VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V ČR