Tento web k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Prosíme o jejich schválení.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Středový motor BAFANG 8FUN 250W + rámová baterie

26 490,00 Kč
S DPH Skladem

Motory BAFANG / 8FUN MID DRIVE v kombinaci se značkovou rámovou baterií - vynikají příznivou cenou a vysokou užitnou hodnotou a maximální mírou spolehlivostiStředový motor 250W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou.

Baterie pro elektrosady
Výběr displeje k elektrosadě
Počet
Skladem

  • Dotaz na zboží
  • Dotaz na zboží

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (číst)

    Zavřít nebo  

    Přestavby klasických jízdních kol na elektrokola jsou mezi zákazníky velmi žádané. Provádíme přestavby na profesionální úrovni.

    Ve firmě Elektrosport s.r.o. máte zajištěno zázemí velkoobchodní firmy.

    S přestavbami kol na elektrokola máme dlouholeté zkušenosti a stovky úspěšných realizaci. Jako jedni z mála v ČR vyvíjíme vlastní technologie a software pro elekrosady. Cena přestavby je 1500,-

    Zajímá Vás Přestavba kola na elektrokolo? Stačí nám zaslat poptávku na přestavbu elektrokola a my se Vám ozveme…

    Technické informace / Realizace:tel: +420 722 721 507 | e-mail: obchod@elektrosport.cz

    POZOR!! Tuto sadu můžete sice u některých prodejců sehnat i levněji, ale takovéto sady většinou obsahují neoriginální příslušenství – např. nabíječky, levnější kabely a konektory atd !!! ELEKTROSPORT DODÁVÁ POUZE ORIGINÁLNÍ DÍLY A PŘÍSLUŠENSTVÍ

    eletkrosada bafang

    Středový motor Bafang 8FUN je inovovaný systém pohonu, jehož hlavní díly jsou ověřeny mnohaletou praxí a tisíci spokojených zákazníků z celého světa.

     

    Motory 8FUN MID DRIVE vynikají příznivou cenou a vysokou užitnou hodnotou a maximální mírou spolehlivosti. Středový motor 250W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu. Součástí je nový „jednotalíř“ s volnoběžkou a nové kliky.

     

    Motor má v sobě integrovanou řídící elektroniku se senzorem a napojí se na něj už pouze akumulátor a skrze vodotěsné konektory ergonomické ovladače na řidítkách, brzdové páčky s odpojovači a velký displej s ovládacími tlačítky).

     

    Při přestavbě kola na elektrokolo se středovým pohonem se vyjme středové složení – středová osa a místo ní se vloží elektromotor s převodníkem. Díky rozpřevodování síly středového motoru do zadních převodů dochází k efektivnímu využití síly středového motoru a tím pádem i delšímu dojezdu v porovnání se zadním, nebo předním motorem.

    Výhody oproti motoru vpleteném v kole:

    –  rozložení hmotnosti = lepší jízdní vlastnosti

    –  využití přehazovačky pro motor, tedy možno volit rychlostně pomalý převod do síly a obráceně

    – díky využití přehazovačky efektivnější chod a delší dojezd

    – odpadá problém s obtížnější výměnou pláště u kola

    – univerzální, lze použít prakticky na každém kole se standardním středem.

    Technické parametry:

    Motor: BLDC 250W/36V

    Kroutící moment max.: 80nm podle převodu kola)

    Max. otáčky: 83rpm

    Max. hluk: 55dB

    Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 15A a cut off napětím 30,5V

    PAS snímání pedálový senzor): integrovaný

    Displej: C965 / 800S (možnost volby jiného displeje za příplatek)

    Funkce displeje: aktuální rychlost, najeté km, volba režimu PAS, hodiny (C961), nastavení, podsvícení zap./vyp., průměrná rychlost (C965), teplota (C965), aktuální výkon (C965)

    Přední talíř: 46 zubů

    Ovladače: akcelerační páčka (možnost dokoupit jako volitelné příslušenství), brzdové páčky s odpojovači (propojeno přes vodotěsné konektory), ovladač s tlačítky

    Příslušenství: propojovací kabeláž, senzor rychloměru + magnet, kryt talíře, držák motoru

    Hmotnost: 4,2Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)

    VOLITELNÉ DISPLEJE A PŘÍSLUŠENSTVÍ

    priplatkove-vybaveni.jpg

    BATERIE K ELEKTROSADĚ (volbu provedete vpravo nahoře):

    Rámová baterie Xenon F11 – 11,4Ah - cena s touto baterií: 24 990,-

    NOVÁ GENERACE BATERIÍ PRO ELEKTROKOLA – XENON F11 Představujeme Vám ultimátní rámové baterie s označením XENON F11 vyráběné v Brně z těch nejkvalitnějších dostupných dílů. Zapomeňte na velké plastové baterie. U F11 jsou značkové články LG MG1 s dlouhou životností ukryty v těle z odolné hliníkové slitiny což zajišťuje vysokou mechanickou odolnost a efektivnější chlazení.

     

    Moderní design baterie, úroveň dílenského zpracování, celková promyšlenost a hlavně odolnost baterie je důsledkem několikaletého vývoje. Výklopný mechanismus baterie umožňuje její umístění i do menších rámů. Robustní kovový úchyt baterie je doplněn speciální gumovou podložkou, která zajišťuje maximální pevnost uchycení a eliminuje otřesy přenášené na baterii. Funkce baterie hlídá pokročilý BMS nové generace.

     

    Samozřejmostí je ukazatel stavu nabití přímo na baterii. Součástí je samozřejmě automatická nabíječka. Xenon F11 je zkrátka špičkou mezi bateriemi prodávanými v ČR i zahraničí a dodává kolům přestavěným na elektrokola maximálně profesionální vzhled.

     

    MAXIMÁLNÍ ODOLNOST: Tělo baterie je vyrobeno z hliníkové slitiny, aby byla zajištěna co největší odolnost baterie proti vnějším vlivům. Díky kovovému povrchu je i její pasivní chlazení v průběhu jízdy rychlejší než u plastových baterií.

     

    DESIGN A FUNKCE: Baterie pro elektrokola Xenon F11 vyniká nejen celkovým zpracováním, ale také zcela unikátním elegantním vzhledem. Baterie je vybavena ukazatelem nabití baterie a samozřejmě pokročilým BMS, který se stará o to, aby byly články obsažené v baterii v co nejlepší kondici. Součástí dodávky je samozřejmě kvalitní automatická nabíječka. Tento typ nabíječky je používán i pro top elektrokola BESV. Vysokokapacitní články LG MG1 garantují 500 plných nabíjecích cyklů se zbytkovou kapacitou 70% pro realizaci těchto cyklů.

     

    VYROBENO V ČESKU ! Jak již bylo zmíněno, baterie vyrábí náš partner ve výrobních halách přímo v Brně. Firma má zavedeny vysoké standardy systému řízení kvality. Hlavní výhodou je přímá supervize nad výrobními procesy baterií. Samozřejmostí je také možnost repasování baterií řady Xenon v následujících letech.


    PARAMETRY BATERIE:

    Typ článků: Li-ion značkové PROFI Samsung 29E

    Materiál článků: LiNiMnCoO2/NMC

    Nabíjecí napětí: 42V

    Nominální napětí: 36V

    Nominální kapacita: 11,4Ah @ 0.2C vybíjení (416Wh)

    Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C

    Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.

    Doba nabíjení: standardní nabíjení – 5,5 hod.

    Max. nabíjecí proud: 0,5C

    Nominální vybíjecí proud: 15A

    Max. vybíjecí proud: 30A

    Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -20°C-45°C

    Ochrany: proti zkratu, proudová ochrana, teplotní ochrana, napěťová ochrana

    Rozměry akumulátoru(v,š,d): 100x122x350mm

    Hmotnost akumulátoru (bez doku): 2,8 Kg!

    Nabíječka: 36V/2A plně automatická

    Záruka: 24 měsíců

    Certifikace: CE, RoHS, UN

    Ovládání: mikrospínačové, žádné mechanické přepínače, automatické vypnutí aku při dlouhé nečinnosti, ukazatel stavu akumulátoru (docela přesný, má čtyři stavové LED)

    Příslušenství: plastový dok, šrouby, nabíječka 36V/2A, zámek na klíček, DC výstupní napájecí kabel s magnetickým konektorem

    VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V EVROPĚ!

    Rámová baterie BMZ GERMANY – 11,4Ah - cena s touto baterií: 24 990,-

    Přinášíme vám novou verzi Li-ion akumulátoru do rámu pro elektrokola. Kapacita 11,4Ah při napětí 36V a hmotnosti samotného akumulátoru pouhých 2,8 Kg! Tyto akumulátory pro nás vyrábí renomvaný německý výrobce BMZ z těch nejlepších dostupných komponent a v průmyslové kvalitě. Výrobce tentokrát použil osvědčené trakční články Samsung 29E.

    Osazena je též pokročilá řídící elektronika BMS s balancery a všemi nezbytnými ochranami. Stříbrný box akumulátoru je vyroben z kvalitního plastu. Jedná se o profesionálně navržený akumulátor, kdy výrobce přímo pro tento model zvlášť designoval vše od obalu, přes vnitřní šasi, držáky článků, BMS, prolisy pro bezpečné vedení kebeláží, až po speciálně tvarované propojovací plechy článků.

    Oproti většině konkurence se jedná o produkt z jiného vesmíru:) Tento akumulátor se dodáva s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola a plně automatickou nabíječka 36V/2A. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola. DC výstup a připojení nabíječky jsou řešeny přes speciální robustní magnetický konektor.

    PARAMETRY BATERIE:

    Typ článků: Li-ion značkové PROFI Samsung 29E

    Materiál článků: LiNiMnCoO2/NMC

    Nabíjecí napětí: 42V

    Nominální napětí: 36V

    Nominální kapacita: 11,4Ah @ 0.2C vybíjení (416Wh)

    Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C

    Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.

    Doba nabíjení: standardní nabíjení – 5,5 hod.

    Max. nabíjecí proud: 0,5C

    Nominální vybíjecí proud: 15A

    Max. vybíjecí proud: 30A

    Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -20°C-45°C

    Ochrany: proti zkratu, proudová ochrana, teplotní ochrana, napěťová ochrana

    Rozměry akumulátoru(v,š,d): 100x122x350mm

    Hmotnost akumulátoru (bez doku): 2,8 Kg!

    Nabíječka: 36V/2A plně automatická

    Záruka: 24 měsíců

    Certifikace: CE, RoHS, UN

    Ovládání: mikrospínačové, žádné mechanické přepínače, automatické vypnutí aku při dlouhé nečinnosti, ukazatel stavu akumulátoru (docela přesný, má čtyři stavové LED)

    Příslušenství: plastový dok, šrouby, nabíječka 36V/2A, zámek na klíček, DC výstupní napájecí kabel s magnetickým konektorem

    VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V EVROPĚ!

    Rámová baterie BMZ GERMANY – 15,5Ah - cena s touto baterií: 27 990,-

    Příznivcům delšího dojezdu přinášíme novou verzi populárního Li-ion akumulátoru do rámu pro elektrokola. Kapacita 15,5Ah při napětí 36V a hmotnost samotného akumulátoru pouhých 3,3 Kg! Tyto akumulátory pro nás vyrábí renomvaný německý výrobce BMZ z těch nejlepších dostupných komponent a v průmyslové kvalitě. Osazena je též pokročilá řídící elektronika BMS s balancery a všemi nezbytnými ochranami. Stříbrný box akumulátoru je vyroben z kvalitního tuhého plastu.

    Jedná se o profesionálně navržený akumulátor, kdy výrobce přímo pro tento model zvlášť designoval vše od obalu, přes vnitřní šasi, držáky článků, BMS, prolisy pro bezpečné vedení kebeláží, až po speciálně tvarované propojovací plechy článků.

    Tento akumulátor se dodává s dokovací ližinou pro montáž do rámu kola a plně automatickou nabíječka 36V/2A. Umístěním akumulátoru v rámu lze dosáhnout nejlepších jízdních vlastností elektrokola. DC výstup a připojení nabíječky jsou řešeny přes speciální robustní magnetický konektor.

    Osazena je též pokročilá řídící elektronika BMS s balancery a všemi nezbytnými ochranami. Stříbrný box akumulátoru je vyroben z kvalitního plastu. Jedná se o profesionálně navržený akumulátor, kdy výrobce přímo pro tento model zvlášť designoval vše od obalu, přes vnitřní šasi, držáky článků, BMS, prolisy pro bezpečné vedení kebeláží, až po speciálně tvarované propojovací plechy článků.


    PARAMETRY BATERIE:



    Výrobce: BMZ GmbH Germany 

    Typ článků: Li-ion značkové PROFI Panasonic NCR-18650A 3100mAh

    Materiál článků: LiNiCoAlO2/NMC

    Nabíjecí napětí: 42V

    Nominální napětí: 36V

    Nominální kapacita: 15,5Ah @ 0.2C vybíjení (558Wh)

    Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C

    Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule. 

    Doba nabíjení: standardní nabíjení – 7,5 hod.

    Max. nabíjecí proud: 0,5C

    Nominální vybíjecí proud: 15A

    Max. vybíjecí proud: 30A

    Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -20°C-45°C

    Ochrany: proti zkratu, proudová ochrana, teplotní ochrana, napěťová ochrana

    Rozměry akumulátoru(v,š,d): 140x80x350mm

    Hmotnost akumulátoru (bez doku): 3,3 Kg!

    Nabíječka: 36V/2A plně automatická

    Záruka: 24 měsíců

    Certifikace: CE, RoHS, UN

    Ovládání: mikrospínačové, žádné mechanické přepínače, automatické vypnutí aku při dlouhé nečinnosti, ukazatel stavu akumulátoru (docela přesný, má čtyři stavové LED)

    Příslušenství: plastový dok, šrouby, nabíječka 36V/2A, zámek na klíček, DC výstupní napájecí kabel s magnetickým konektorem

    VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V EVROPĚ!

    Rámová baterie Tiger – 14Ah - cena s touto baterií: 26 490,-

    Nová verze Li-Ion baterie s kapacitou 14Ah. Baterie jsou vyrobeny v ČR a to výhradně za použití značkových článků. Pro nízkou hmotnost je tělo baterie vyrobeno z odolného plastu.

    Samozřejmostí je použití pokročilé BMS, která disponuje všemi potřebnými ochrannými prvky. Dále je akumulátor vybaven USB portem pro nabíjení libovolných USB zařízení (světlo, mobilní telefon, GPS atd…).

    Další vychytávkou je automatický zámek, který pevně přichytí baterii při zasunutí do držáku

    baterie. Baterie pro elektrokola TIGER jsou vyráběny v ČR, čímž je zajištěn bezproblémový servis !


    PARAMETRY BATERIE:

    Typ článků**: Li-ion značkové LG 18650MJ1 (alternativně: Samung, Sony, Sanyo, Panasonic, LG)

    Nabíjecí napětí: 42V

    Nominální napětí: 36V

    Nominální kapacita: 14 Ah (504Wh) @ 0.2C vybíjení

    Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C

    Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.

    Doba nabíjení: standardní nabíjení – 7 hod.

    BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka)

    Standarní nabíjecí proud: 2A

    Nominální vybíjecí proud: 20A

    Max. vybíjecí proud: 40A (5s)

    Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální

    Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C

    USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.)

    Indikátor stavu aku: ano

    Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky přes BMS

    Rozměry akumulátoru bez doku(v,d): 95×325

    Hmotnost akumulátoru (bez doku):cca. 2,6 Kg

    Nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)

    Standardní nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)

    Standardní nabíječka: 36V/2A plně automatická ST-SHC8100L

    Záruka: 24 měsíců

    Příslušenství: plastový dok s ližinou, šrouby, nabíječka 36V/2A, 2x klíč zámku, CZ návod

    VYROBENO ZE ZNAČKOVÝCH DÍLŮ V ČR!

    Vysokokapacitní rámová baterie TITAN 17 – 17,5Ah - cena s touto baterií: 29 690,-

    baterie titan 17

    Nová vysokokapacitní baterie pro dojezd až 140km na jedno nabití, kterou jsme příhodně pojmenovali TITAN je určena těm, kteří požadují od svého elektrokola velký dojezd při zachování rozumné váhy.

     

    V kombinaci s motorem 8FUN/SINUS je tato baterie řešením pro dlouhé výlety bez nabíjení během cesty. Baterie obsahuje značkové články Panasonic pro dlouhou životnost a maximální spolehlivost. Tyto články zaručují 500 plných nabíjecích cyklů.

     

    Po těchto cyklech bude kapacita větší jak 70% nominální kapacity baterie.Samozřejmostí je systém BMS, který hlídá baterii každou vteřinu jejího provozu. Lehké tělo z robustního plastu zajišťuje příjemnou hmotnost baterie i při její vysoké kapacitě. Pod gumovou krytkou naleznete hlavní vypínač, nabíjecí konektor a také port USB pro nabíjení mobilních zařízení, jako jsou mobilní telefony, GPS navigace, osvětlení aj.

     

    Pokud zapomenete baterii před jízdou zamknout, nic se neděje. Automatický zámek na baterii to udělá za Vás. Součástí je kvalitní osvědčená automatická nabíječka. Baterie pro elektrokola TITAN jsou vyráběny v ČR, čímž je zajištěn bezproblémový servis !

    PARAMETRY BATERIE:



    Typ článků: Li-ion značkové LG 18650MJ1 (alternativně: Samung, Sony, Sanyo, Panasonic, LG)

    Nabíjecí napětí: 42V

    Nominální napětí: 36V

    Nominální kapacita: 17,5 Ah (630Wh) @ 0.2C vybíjení

    Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C

    Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.

    Doba nabíjení: standardní nabíjení – 9 hod.

    BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka)

    Standarní nabíjecí proud: 2A

    Nominální vybíjecí proud: 20A

    Max. vybíjecí proud: 40A (5s)

    Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální

    Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C

    USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.)

    Indikátor stavu aku: ano

    Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky přes BMS

    Rozměry akumulátoru bez doku(v,š,d):  128x75x330mm

    Hmotnost akumulátoru (bez doku): cca. 3,15 Kg

    Nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)

    Standardní nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)

    Standardní nabíječka: 36V/2A plně automatická

    Záruka: 24 měsíců / 12 měsíců na články

    Příslušenství: plastový dok s ližinou, šrouby, nabíječka 36V/2A, 2x klíč zámku, CZ návod

    Vysokokapacitní rámová baterie TITAN 20 – 21Ah - cena s touto baterií: 31 190,-

    Super dlouhý dojezd elektrokola až 160km na jedno nabití. Nová ještě výkonnější vysokokapacitní baterie, kterou jsme příhodně pojmenovali TITAN je určena těm, kteří požadují od svého elektrokola velký dojezd při zachování rozumné váhy.

    V kombinaci s motorem 8FUN/SINUS je tato baterie řešením pro dlouhé výlety bez nabíjení během cesty. Baterie obsahuje značkové články Panasonic pro dlouhou životnost a maximální spolehlivost. Tyto články zaručují 500 plných nabíjecích cyklů.

    Po těchto cyklech bude kapacita větší jak 70% nominální kapacity baterie.Samozřejmostí je systém BMS, který hlídá baterii každou vteřinu jejího provozu. Lehké tělo z robustního plastu zajišťuje příjemnou hmotnost baterie i při její vysoké kapacitě. Pod gumovou krytkou naleznete hlavní vypínač, nabíjecí konektor a také port USB pro nabíjení mobilních zařízení, jako jsou mobilní telefony, GPS navigace, osvětlení aj. Pokud zapomenete baterii před jízdou zamknout, nic se neděje.

    Automatický zámek na baterii to udělá za Vás. Součástí je kvalitní osvědčená automatická nabíječka.


    PARAMETRY BATERIE:



    Typ článků: Li-ion značkové LG 18650MJ1 (alternativně: Samung, Sony, Sanyo, Panasonic, LG)

    Nabíjecí napětí: 42V

    Nominální napětí: 36V

    Nominální kapacita: 21 Ah (756Wh) @ 0.2C vybíjení

    Nabíjecí proud: standardní nabíjení – 0,2C

    Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.

    Doba nabíjení: standardní nabíjení – 8 hod.

    BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka)

    Standarní nabíjecí proud: 2A

    Nominální vybíjecí proud: 20A

    Max. vybíjecí proud: 40A (5s)

    Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální

    Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C

    USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.)

    Indikátor stavu aku: ano

    Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky přes BMS

    Rozměry akumulátoru bez doku(v,š,d): 128x75x330mm

    Hmotnost akumulátoru (s dokem):cca. 3,7 Kg

    Nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)

    Standardní nabíjecí konektor: mini DC 2.1 (max. 2,5A)

    Standardní nabíječka: 36V/2A plně automatická ST-SHC8100L

    Záruka: 24 měsíců / 12 měsíců články

    Příslušenství: plastový dok s ližinou, šrouby, nabíječka 36V/2A, 2x klíč zámku, CZ návod

    10 ks