Toto jsou obchodní podmínky mezi dodavatelem / prodávajícím:
Elektrosport s.r.o. IČO: 02471311, C 81419 vedená u Krajského soudu v Brně
a kupujícím - zákazníkem (fyzickou osobou):
Fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční závaznou objednávku zboží z nabídky. Aktuální nabídka zboží je uveřejněna na internetových stránkách provozovatele. www.elektrosport.cz
Ceny:
Uvedené aktuální ceny jsou včetně DPH a prodávající si vyhrazuje právo na jakoukoliv změnu cen bez předchozího upozornění. Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. Aktuální ceny jsou uvedeny na internetových stránkách prodávajícího. Některé akční nabídky jsou časově omezeny. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit slevu, pokud je dané zboží vyprodáno.
Objednávka zboží:
Zboží je možno objednat následujícími způsoby:
- Osobní návštěvou naší provozovny na adrese nebo Komenského nám. 79/12, 664 91 Ivančice
- Objednáním prostřednictvím webových stránek www.elektrosport.cz nebo elektro-sport.cz
- Telefonickým kontaktem na číslech: 722 721 507 (Brno)
- Prostřednictvím e-mailové adresy: obchod@elektrosport.cz
V případě objednávky prostřednictvím internetových stránek (e-shopu), systém rozešle automatické potvrzení objednávky na e-mailovou adresu objednavatele. Prodejce pak telefonicky potvrdí objednávku s informací o termínu dodání.
Kupní smlouva vzniká na základě závazné objednávky na jejímž základe je následně realizován prodej zboží. Objednávka se stává závaznou ve chvíli přijetí objednávky prodávajícím. Závazná objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti: jméno a adresu kupujícího, množství požadovaných kusů přesně specifikovaného zboží, požadovaný způsob platby, způsob dodání zboží, cenu za zboží a přepravu. Objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době objednání. V případě nákupu specifického zboží "na objednávku", které je nutné na přání zákazníka obstarat, může prodávající požadovat zálohu až do výše 100% kupní ceny.
Platba zboží a expedice:
Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží. Celková cena objednávky může být kupujícím uhrazena:
Hotově – v kamenné prodejně
Na dobírku – příslušnou částku zaplatí kupující při převzetí zásilky od dopravce
Bankovním převodem předem – kupující převede celou částknu na bankovní účet prodejce, který je vedený u společnosti Komerční Banka a. s. V tomto případě se realizace objednávky uskuteční až po připsání celkové částky na účet prodejce.
Dodání zboží:
Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Doba dodání, která je uváděna na internetových stránkách prodávajícího, je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. Způsob dodání a místo odběru je stanoveno na základě objednávky. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka vždy obsahuje daňový doklad. Rozvoz zboží zajišťuje smluvní dopravce prodávajícího po celé České a Slovenské republice. Cenu za dopravu hradí prodávající.
Zrušení objednávky ze strany zákazníka:
Kupující může zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována a pokud nebyla přijata záloha. Zrušení se provádí telefonicky. V případě, že zásilka již byla expedována, má prodávající právo požadovat po kupujícím náhradu ve výši 250,- Kč (včetně DPH). V takovém případě je nutné ze strany prodávajícího doložit skutečnost, že zásilky byla expedována. Pokud kupující zruší objednávku, na kterou je vystavena záloha, nemá právo na vrácení zálohy.
Zrušení objednávky ze strany prodávajícího:
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech: Objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo je dlouhodobě nedostupné. Cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato vrácena v hotovosti nebo převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu.
Možnost vrácení zboží - odstoupení od smlouvy vztahuje se výhradně na fyzické osoby nepodnikající (neplatí při nákupu na IČO):
Zboží je možné vrátit bez udání důvodů při koupi přes e-shop a to do 14 dní ode dne převzetí zboží. Možnost vrácení se nevztahuje na zboží, které obvykle není skladem a bylo dodáno na konkrétní objednávku (zboží na zákázku). Vrátit lze pouze nepoužité zboží ve 100% stavu včetně nepoškozených obalů a příslušenství.
Pokud se na zboží projeví jakákoliv závada, je nutné postupovat dle reklamačního řádu. V případě že bylo zákazníkem zboží používáno nad rámec běžného vyzkoušení zboží - tedy nájezd více než 1km ale méně než 20km, dochází ke snížení hodnoty zboží a částka vrácena zákazníkovi v rámci odstoupení od smlouvy bude ponížena o 10% kupní ceny. V případě nájezdu 20km až 50km dochází ke snížení hodnoty zboží a částka vrácena zákazníkovi v rámci odstoupení od smlouvy bude ponížena o 20% kupní ceny. V případě nájezdu od 50km do 100km dochází ke snížení hodnoty zboží a částka vrácena zákazníkovi v rámci odstoupení od smlouvy bude ponížena o 40% kupní ceny.
Kupujícím uhrazené náklady na expedici se nevrací. Postup při vrácení zboží: Kupující informuje prodávajícího o svém požadavku vrátit nebo vyměnit zboží na tel. 722 721 507, případně elektronickou poštou na: info@elektrosport.cz. Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady zboží na adresu prodávajícího (včetně kopie dokladu o zakoupení – paragon nebo faktura).
V žádném případě neposílejte zboží na dobírku. V takovém případě nemůžeme zásilku přijmout. Po obdržení kompletního a nepoškozeného, původně zakoupeného zboží - u elektrokol s nulovým nájezdem kilometrů, včetně kopií dokladů o zakoupení, vystaví prodávající dobropis. Tento dobropis zašle elektronickou formou v PDF, nebo předá kupujícímu do vlastních rukou. Po obdržení kupujícím podepsaného dobropisu vrátí prodávající kupujícímu dobropisovanou částku v hotovosti na prodejně nebo převodem na účet.
Formulář odstoupení od smlouvy můžete stáhnout ZDE
Reklamace - vztahuje se výhradně na fyzické osoby nepodnikající (nákup na IČO se řídí obchodním zákoníkem):
V případě, že se vyskytne důvod k reklamaci, postupuje prosím podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.
Poškození vzniklé přepravou zásilky
Pokud kupující zjistí až po zaplacení a rozbalení, že je zásilka poškozena, kontaktuje reklamační oddělení 722 721 507. Zboží po předání přepravní službou důkladně zkontrolujte do 48 hodin od převzetí zákazníkem. Po této době nebude na případné poškození přepravcem brán zřetel a nebude možné reklamaci uplatnit.V případě prokaztelného poškození při dopravě bude po navrácení zásilky zákazníkovi dodán zdarma nový výrobek.
Závada při prvním použití výrobku
Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový, bezvadný kus při splnění následujících bodů:
- Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
- Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak se řeší reklamace dohodou).
Reklamace v záruční době - vztahuje se výhradně na fyzické osoby nepodnikající (nákup na IČO se řídí obchodním zákoníkem):
Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil. Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí standardně 24 měsíců - není-li stanoveno jinak. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje. Záruka se také nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku - především baterie, nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci. Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.
Postup při reklamaci - vztahuje se výhradně na fyzické osoby nepodnikající (nákup na IČO se řídí obchodním zákoníkem):
Pro rychlé vyřízení reklamace nejprve nahlaste závadu v uvedenou dobu na níže specifikovaný kontakt. Následně zboží k reklamaci předejte osobně v naší kamenné prodejně, nebo zašlete na její adresu: Elektrosport s.r.o. Brno 602 00. Přiložte kopii faktury nebo paragonu. Upozornění: Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout. V případě, že zasíláte poštou zboží k oprávněné reklamaci na vlastní náklady, je možné požadovat slevu při dalším nákupu v hodnotě dopravného. V takovém případě je třeba výši dopravného doložit dokladem o zaplacení ( např. podacím lístkem).
Ochrana osobních dat:
Abychom Vám mohli poskytnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Podle zákona o ochraně osobních dat s nimi nebude nakládáno jiným způsobem, než pro vyřízení Vaší objednávky. Tato data nebudou také poskytována třetím osobám, reklamním, marketingovým, ani jiným obdobným společnostem. Správcem osobních údajů je spol. Elektrosport s.r.o.. Zákazník, který dal souhlas se zpracováním osobních údajů, může tento souhlas kdykoli zrušit a to písemným požadavkem na e-mailovou adresu info@elektrosport.cz - jeho osobní údaje budou následně z databáze odstraněny.
Záruka, odpovědnost za vady v rámci servisu
Na použité náhradní díly při provádění Předmětu smlouvy poskytuje Opravce záruku 24 měsíců. Tato záruka je poskytována na náhradní díly a součástky podle této Smlouvy, pokud byly odborně namontovány a užívány dle určení výrobce a v souladu s pokyny výrobce pro určitý typ vozidla. Důkaz o správném technologickém postupu a seřízení ( včetně protokolů ) nese Zákazník.
Záruka se nevztahuje na spotřební materiál, rychle spotřebovávané náhradní díly či součástky a mazadla a případně na díly či součástky.
Záruka se nevztahuje na závady a škody, které byly způsobené havárií vozidla, záruka se nevztahuje ani na závady či škody způsobené nesprávným užíváním vozidla, včetně zejména neodborných oprav, manipulací, neautorizovaných úprav a oprav, nebo na závady či škody, které byly způsobeny náhradním dílem, součástkou, materiálem či mazadly, který si dodal k Opravci sám Zákazník. Opravce výslovně upozorňuje Zákazníka na nevhodnost dodávání vlastních dílů, součástek, materiálů či mazadel, přičemž tyto považuje svou povahou za nevhodné pro provádění Předmětu smlouvy, neboť se nemusí jednat o originální materiál výrobce vhodný pro provedení Předmětu smlouvy.
Opravce neodpovídá za škodu, která vznikne na Předmětu opravy v důsledku úmyslně pozměněných či zatajených informací o příčině vady na Předmětu opravy či v případě, že byl Opravcem poučen o jeho nevhodnosti pokynu pro postup při provádění Předmětu smlouvy a přesto na takovém postupu trvá. V takovýchto případech odpovídá Zákazník za případné škody, které Opravci v důsledku takovýchto sdělení vzniknou.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Zákazník, který naplňuje znaky spotřebitele dle § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ( dále jen ZoOS ), má podle § 20d a násl. ZoOS právo na mimosoudní řešení sporu ze Smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů ( tedy orgánem, který takový spor je oprávněn řešit) je ve smyslu § 20e písm. d) ZoOS Česká obchodní inspekce. Internetová adresa České obchodní inspekce je http://www.coi.cz/.
Závěrečná ustanovení:
Prodejce si vyhrazuje právo měnit text Obchodních podmínek. Změny provedené v textu Obchodních podmínek jsou platné a účinné prvního dne měsíce následujícího po měsíci, kdy byly změny zveřejněny na www.elektrosport.cz. Vztahy mezi zákazníkem a prodejcem neupravené těmito Obchodními podmínkami se řídí Občanským zákoníkem.
Ochrana osobních údajů
Základní ustanovení
- Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je společnost Elektrosport s r.o., IČ 02471311 (dále jen: „správce“).
- Kontaktní údaje správce jsou
adresa: Jana Vrby 1201/5, 664 91 Ivančice
email: info(at)elektrosport.cz
telefon: +420 774 820 321 - Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
- Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
- Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
- Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
- Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
- plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR - Účelem zpracování osobních údajů je
- vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit. - Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
Doba uchovávání údajů
- Správce uchovává osobní údaje
- po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu). - Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
- Příjemci osobních údajů jsou osoby
- podílející se na dodání zboží - Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
Vaše práva
- Za podmínek stanovených v GDPR máte
- právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
- právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
- právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
- právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
- právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
- Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
- Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
- Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
- Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
Závěrečná ustanovení
- Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
- S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
- Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.
Účtování skladného v servisu
Z důvodů omezených skladovacích prostor jsme nuceni začít účtovat skladné - náš servis není skladiště !!
Pokud si zákazník nevyzvedne vyřízenou zakázku v dohodnutém termínu (počínaje 30. dnem po dohodnutém termínu zhotovení), bude mu účtováno skladné ve výši 100,- Kč (včetně DPH) za každý započatý den od ukončení opravy po její převzetí zákazníkem.
O ukončení opravy bude zákazník vždy informován oznámením zaslaným některým z
komunikačních prostředků nebo mu bude termín sdělen při převzetí zakázky na
servis. Zákazník stvrzuje, při příjmu zakázky do servisu, že byl s výše
uvedenými podmínkami seznámen.
Skladné nebude účtováno po vzájemné dohodě obou smluvních stran.
V případě nezájmu zákazníka o opravenou zakázku a její nevyzvednutí do 6 měsíců, budeme postupovat dle § 656 občanského zákoníku.
Kola přijímáme na servis čistá, v opačném případě nemusí být zakázka přijata.
V případě dodání špinavého kola může být po dohodě kolo umyto a očištěno firmou Elektrosport s.r.o. za smluvní poplatek 400,- včetně DPH
Děkujeme za pochopení.
Dovolujeme si Vás informovat o skutečnosti, že pokud nás budete kontaktovat, Vaše osobní údaje budou zpracovány v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679, o ochraně fyzických osob, v souvislosti se zpracováním osobních údajů – General Data Protection Regulation (GDPR).